لیبرمن: ایران عمق راهبردی حماس و حزب‌الله است/ نتانیاهو نمی‌داند باید چکار کند

لیبرمن: ایران عمق راهبردی حماس و حزب‌الله است/ نتانیاهو نمی‌داند باید چکار کند

به گزارش مجله برترین ها به نقل از رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، آویگدور لیبرمن وزیر جنگ اسبق و رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه با اشاره تلویحی به ضعف رژیم صهیونیستی در مقابل رزمندگان مقاومت فلسطین و لبنان پس از گذشت ۹ ماه از آغاز جنگ، دست به لفاظی علیه ایران زد و گفت: باید ایران شکست بخورد. بنیامین نتانیاهو (نخست وزیر رژیم صهیونیستی) فقط وقت تلف می کند و اصلا نمی داند که چه کاری باید انجام دهد.

وی افزود: ایران عمق راهبردی حماس و حزب الله است.

لیبرمن درباره وضعیت نابسامان رژیم صهیونیستی و انزوای بین المللی و محکومیت این رژیم در نهادهای بین المللی، حتی از سوی متحدان تل آویو، گفت: وضعیت ما نظیر وضعیت فردی خون‌آلود در جنگل است که همه بوی خون را حس کرده و به دنبال دریدن ما هستند. همه با ما حمله می کنند؛ حتی آنهایی که نمی خواهند به ما حمله کنند.

به گزارش ایرنا، شکست از مقاومت فلسطین و لبنان، تنش ها بین مقامات رژیم اشغالگر را افزایش داده و مخالفان کابینه حاکم خواستار برگزاری سریع تر انتخابات زودهنگام و برکناری نخست وزیر هستند.

پس از گذشت ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی پس از ۹ ماه به اهداف اعلام شده خود یعنی نابود کردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه نرسیده است.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

310310

لیبرمن: ایران عمق راهبردی حماس و حزب‌الله است/ نتانیاهو نمی‌داند باید چکار کند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لیبرمن: ایران عمق راهبردی حماس و حزب‌الله است/ نتانیاهو نمی‌داند باید چکار کند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لیبرمن: ایران عمق راهبردی حماس و حزب‌الله است/ نتانیاهو نمی‌داند باید چکار کند"، کلیک کنید.