فینال زودهنگام تنیس/ جوکوویچ پای نادال از رقابت‌های انفرادی بُرید

فینال زودهنگام تنیس/ جوکوویچ پای نادال از رقابت‌های انفرادی بُرید

آفتاب‌‌نیوز :

رقابت‌های تنیس المپیک در شرایطی ادامه یافت که در یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های این دوره رافائل نادال اسپانیایی با قبول شکست برابر نواک جوکوویچ صربستانی از دور بازی‌ها کنار رفت.

این ۲ تنیسور مطرح جهان پیش‌تر در سال ۲۰۰۸ در نیمه نهایی المپیک پکن به مصاف هم رفته بودند که نادال با کسب عنوان قهرمانی مدال طلای آن بازی‌ها را به دست آورد. جوکوویچ که تمام افتخارات جهان تنیس را از آن خود کرده، به دنبال طلای این دوره از بازی‌های المپیک است تا ویترین افتخارات خود را کامل‌تر کند.

پیش از این بازی آن‌ها ۵۹ بار به مصاف هم رفته بودند که ۳۰ بار جوکوویچ برنده و ۲۹ بار نیز نادال موفق به برتری شده بود. این بازی در شرایطی به پایان رسید که در ست نخست، نادال با نتیجه سنگین ۶ بر یک تن به شکست داد، در ست دوم نیز او ۶ بر ۴ مغلوب شد تا از دور رقابت‌های انفرادی المپیک کنار برود. جوکوویچ در مرحله بعدی باید به مصاف برنده دیدار نمایندگان ایتالیا و آلمان برود.

فینال زودهنگام تنیس/ جوکوویچ پای نادال از رقابت‌های انفرادی بُرید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فینال زودهنگام تنیس/ جوکوویچ پای نادال از رقابت‌های انفرادی بُرید" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فینال زودهنگام تنیس/ جوکوویچ پای نادال از رقابت‌های انفرادی بُرید"، کلیک کنید.