ضرورت معرفی هنرمندانه فرهنگ حسینی به نسل آینده

ضرورت معرفی هنرمندانه فرهنگ حسینی به نسل آینده

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد که فرهنگ حسینی و عاشورایی باید با هنرمندی به نسل آینده ساز این کشور معرفی شود.

به گزارش مجله برترین ها، رضا مرادصحرایی با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی‌اش در فضای مجازی نوشت: « فرهنگ عاشورایی و شاگردان این مکتب باید با هنرمندی به نسل آینده ساز این کشور معرفی شوند.»

وی که مطلب مذکور را به مناسبت فرا رسیدن تاسوعای حسینی منتشر کرد، در ادامه نوشت: «حماسه کربلا برای شیعیان و همه آزادی خواهان جهان یک الگوی ابدی از فداکاری عزت و شهادت است. در این حماسه وفاداری ابالفضل عباس(ع) محوری مهم و درخشان است که شهیدانی چون شهید صدر زاده عزیز با تأسی به این الگو به قله های افتخار تبدیل شدند. در فرهنگ و ادبیات مدارس ما فرهنگ حسینی و عاشورایی و وفاداری ماه منیر بنی هاشم و شاگردان این مکتب باید با هنرمندی به نسل آینده ساز این کشور معرفی شوند.»

پایان خبر مجله برترین ها

ضرورت معرفی هنرمندانه فرهنگ حسینی به نسل آینده

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرورت معرفی هنرمندانه فرهنگ حسینی به نسل آینده" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرورت معرفی هنرمندانه فرهنگ حسینی به نسل آینده"، کلیک کنید.