دیدار رؤسای ستادکل نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، فراجا و دفاع با پزشکیان+ فیلم

دیدار رؤسای ستادکل نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، فراجا و دفاع با پزشکیان+ فیلم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح، فرمانده کل ارتش، فرمانده کل سپاه، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده فراجا ظهر امروز به دیدار رئیس جمهور منتخب رفتند و حمایت و کمک خود به دولت جدید را اعلام کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، ظهر امروز سرلشکر علی باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، سرلشکر عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، امیر آشتیانی وزیر دفاع و سردار رادان فرمانده فراجا میهمان مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب بودند.

سرلشکر باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح در رابطه با این دیدار اظهار کرد: نیروهای مسلح در کنار وظیفه ذاتی‌شان که برقراری امنیت در کشور است با تمام توان در کنار دولت جدید هستند همانند دولت‌های گذشته، در تمام زمینه‌هایی که امکان همکاری و کمک به دولت در پیشبرد امور مردم و کشور عزیزمان است در کنار دولت قرار دارند.

دیدار رؤسای ستادکل نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، فراجا و دفاع با پزشکیان+ فیلم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دیدار رؤسای ستادکل نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، فراجا و دفاع با پزشکیان+ فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دیدار رؤسای ستادکل نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، فراجا و دفاع با پزشکیان+ فیلم"، کلیک کنید.