کسب ۱۴ مدال قهرمانی آسیا به همت قایقرانان بندرانزلی

کسب ۱۴ مدال قهرمانی آسیا به همت قایقرانان بندرانزلی

مجله برترین ها/گیلان قایقران بندرانزلی در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان آسیا که به میزبانی تایلند برگزار شد با کسب ۱۴ مدال طلا، نقره و برنز خوش درخشیدند.

در این رقابت ها که در قالب تیم امید زیر ۲۳ سال و جوانان برگزار شد ۷ قایقران از بندرانزلی همراه سایر قایقرانان کشور در رشته های کایاک و کانو شرکت داشتند که در رده سنی زیر ۲۳ سال الناز شفیعیان ۴ طلا در رشته های کایاک یک نفره و کایاک دو نفره کسب کرد.

در همین رده سنی تانیا کارگرپور ۲ طلا در کایاک ۲ نفره و کایاک میکس را از آن خود کرد.

عباس حسینی نیز در همین رده سنی با یک طلا و ۲ نقره در کایاک میکس، کایاک ۲ نفره و کایاک ۴ نفره درخشید.

محمد عباسی ۲ مدال نقره در کانوی ۲ نفره ۵۰۰ متر و کانوی ۲ نفره هزار متر زیر ۲۳ سال را از آن خود کرد.

یزدان زراعت‌کار نیز در همین رده سنی مدال نقره کایاک ۴ نفره ۵۰۰ متر را به دست آورد.

در رده سنی جوانان نیز محراب آسایش خورشید برنز کایاک یک نفره هزار متر و ابوالفضل جنتی برنز کایاک ۲ نفره نفره هزار متر را کسب کردند.

مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ۲۳ سال و جوانان در پاتایا تایلند با حضور کشورهای مختلفی از جمله چین تایپه، ازبکستان، قزاقستان، میانمار، سنگاپور، هند و ویتنام برگزار شد.

پایان خبر مجله برترین ها

کسب ۱۴ مدال قهرمانی آسیا به همت قایقرانان بندرانزلی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کسب ۱۴ مدال قهرمانی آسیا به همت قایقرانان بندرانزلی" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کسب ۱۴ مدال قهرمانی آسیا به همت قایقرانان بندرانزلی"، کلیک کنید.