پزشکیان: محمدجواد ظریف در دولت من حضور دارد/ اگر از نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم

پزشکیان: محمدجواد ظریف در دولت من حضور دارد اگر از نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1403 گفت: اگر از توانمندان، عالمان، دانشمندان و نخبگان استفاده کنیم به اهدافی که رهبری تعیین کرده می رسیم و اگر جناحی و دسته ای عمل کنیم بعد از 45 سال هنوز عقب هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، مسعود پزشکیان، نایب رییس مجلس شورای اسلامی و داوطلب انتخابات ریاست جمهوری 1403 پس از تایید صلاحیت خود از سوی شورای نگهبان در گفت وگویی در پاسخ به این سیوال که آیا محمد جواد ظریف در دولت وی حضور دارد یا خیر؟ اظهار کرد: کسانی که تجربه، علم و آگاهی دارند منت شان را می کشم تا در دولت من حضور داشته باشند.

وی افزود: اگر از توانمندان، عالمان، دانشمندان و نخبگان استفاده کنیم به اهدافی که رهبری تعیین کرده می رسیم و اگر جناحی و دسته ای عمل کنیم بعد از 45 سال هنوز عقب هستیم، ما کار را به دست آدم هایی دادیم که انگیزه و علم لازم و تخصصی را نداشتند، وقتی علم این کار را نداشتند نباید کار را به دست آنها می دادیم.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: باید در منطقه از هر لحاظ اول می شدیم نه اینکه با مشکلات شدید اقتصادی و آسیب های اجتماعی مواجه باشیم.

پزشکیان: محمدجواد ظریف در دولت من حضور دارد/ اگر از نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پزشکیان: محمدجواد ظریف در دولت من حضور دارد/ اگر از نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پزشکیان: محمدجواد ظریف در دولت من حضور دارد/ اگر از نخبگان استفاده کنیم به اهداف رهبری می رسیم"، کلیک کنید.