شنیده شدن صدای انقلاب در دانشگاه های اروپا، تحقق وعده امام امت در صدور جهانی انقلاب است

شنیده شدن صدای انقلاب در دانشگاه های اروپا، تحقق وعده امام امت در صدور جهانی انقلاب است

مجله برترین ها/هرمزگان  استاندار هرمزگان امروز دوشنبه 15 خرداد، طی پیامی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران، شنیدن صدای انقلاب در دانشگاه های اروپا را تحقق وعده ی امام امت دانست.

در پیام مهدی دوستی استاندار هرمزگان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
معمارکبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، با نفس قدسی، در دنیایی که رفته رفته خدا را از تمام معادلاتش حذف کرده بود، مسیری از نور باز کرد تا تمام وجدان های بیدار را در ایران و جهان متوجه قدرتی برتر و الهی کند، قدرتی که جمهوری اسلامی ایران را در هماوردی با باطل و استکبار جهانی به اوج عزت و اقتدار رسانده است.

 امروز انقلاب اسلامی خمینی کبیر مرزهای منطقه را درهم نوردیده و خود را به دانشگاه های آمریکا رسانیده تا وعده صادق دیگری در آزادسازی قدس شریف را محقق کند. از این رو همه ما باید بر خود ببالیم که پیرو عارف بزرگ قرن هستیم و خدا را از باب این نعمت بزرگ شاکریم.

اینجانب به نوبه خود به عنوان سرباز کوچک ولایت، سالروز ارتحال ملکوتی امام امت را به خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و شما مردم شریف هرمزگان تسلیت گفته و برای همه خادمین صدیق راه امام شهدا، آرزوی دوام توفیقات  دارم.

پایان خبر مجله برترین ها 

شنیده شدن صدای انقلاب در دانشگاه های اروپا، تحقق وعده امام امت در صدور جهانی انقلاب است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شنیده شدن صدای انقلاب در دانشگاه های اروپا، تحقق وعده امام امت در صدور جهانی انقلاب است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شنیده شدن صدای انقلاب در دانشگاه های اروپا، تحقق وعده امام امت در صدور جهانی انقلاب است"، کلیک کنید.