تصویب قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی

تصویب قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی

شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی امروز قطعنامه ای ضد ایرانی را به تصویب رساند که بر اساس آن از تهران خواسته شده است همکاری با این نهاد افزایش یابد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، شبکه تلویزیونی رویترز در گزارشی از تصویب قطعنامه ضد ایرانی در شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

در بخشی از بیانیه ضد ایرانی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی بدون توجه به خروج یک جانبه آمریکا از توافق هسته ای سال 2015 همراه با نقض قطعنامه 2231 شورای امنیت سازمان ملل و تداوم انفعال تروییکای اروپایی طرف تهران در این توافق، با طرح ادعایی مضحک آمده است: ایران تعهدات خود در زمینه پادمان های پیمان منع گسترش سلاح های هسته ای را نقض کرده است!

تصویب قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تصویب قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تصویب قطعنامه ضد ایرانی در آژانس بین المللی انرژی اتمی"، کلیک کنید.