فرصت 20 روزه مودیان مالیاتی برای ارسال فهرست حقوق بگیران

فرصت 20 روزه مودیان مالیاتی برای ارسال فهرست حقوق بگیران

به گزارش مجله برترین ها ؛بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، مو دیانی که تا روز دوشنبه مورخ (1403٫03٫20) نسبت به ارسال فهرست حقوق بگیران خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات آن برای حقوق و مزایای فروردین ماه سال 1403 که تاریخ تخصیص یا پرداخت آن اقدام کنند، از امکان بخشودگی 100 درصدی جرایم بهره مند می شوند.

با عنایت به تغییرات سامانه دریافت فهرست حقوق و دستمزد در اجرای مقررات بند (ث) تبصره (15) قانون بودجه سال 1403 کل کشور و به منظور تکریم مودیان مالیاتی و فراهم نمودن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی برای آنها، بنابراین اختیار حاصل از مفاد ماده (191) قانون مالیات های مستقیم مقرر می دارد.

ادارات امور مالیاتی موظفند در مورد مو دیانی که تا پایان روز دوشنبه مورخ 1403٫03٫20 نسبت به ارسال فهرست حقوق بگیران خود و پرداخت یا ترتیب پرداخت مالیات آن برای حقوق و مزایای فروردین ماه سال 1403 که تاریخ تخصیص یا پرداخت آن تا پایان (1403٫01٫31) بوده است اقدام نمایند امکان برخورداری صددرصدی بخشودگی جرایم موضوع مواد (197) و (199) قانون مالیات های مستقیم تا تاریخ مذکور را فراهم کنند.

217

فرصت 20 روزه مودیان مالیاتی برای ارسال فهرست حقوق بگیران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فرصت 20 روزه مودیان مالیاتی برای ارسال فهرست حقوق بگیران" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فرصت 20 روزه مودیان مالیاتی برای ارسال فهرست حقوق بگیران"، کلیک کنید.