خانواده های سربازانی که در غزه می جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند

به گزارش مجله برترین ها، روزنامه عبری زبان معاریو امروز -شنبه- نوشت: بیش از 600 خانواده سربازانی که در غزه می جنگند، نامه ای به یوآو گالانت، وزیر جنگ و هرتزی هالوی، رییس ستاد ارتش اشغالگر ارسال کردند و خواستار عدم تجاوز به رفح شدند.

خانواده سربازان صهیونیست به گالانت و هالوی گفتند: ما دیگر به شما اعتماد نداریم و ورود به رفح می تواند یک تله مرگبار باشد.

چندین مقام آمریکایی: اسراییل پیش از آغاز حمله احتمالی به رفح، واشنگتن را مطلع خواهد کرد

به گزارش مجله برترین ها، چندین مقام آمریکایی به شرط ناشناس ماندن، اعلام کردند که اسراییل پیش از آغاز حمله احتمالی به منطقه رفح در نوار غزه، واشنگتن را مطلع خواهد کرد.

براساس اخبار منتشر شده، اسراییل قصد دارد در صورت آغاز حمله به رفح، آمریکا را در جریان طرح و روند مربوط به تخلیه غیرنظامیان از رفح قرار دهد.

به نقل از آناتولی، همچنین مقام های آمریکایی تاکید کرده اند که نگرانی واشنگتن نسبت به خطر افتادن جان شماری زیادی غیرنظامی در صورت آغاز حمله به منطقه رفح هنوز رفع نشده است.

آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا نیز اعلام کرد که کشورش از حمله زمینی ارتش اسراییل به رفح در نوار غزه حمایت نخواهد کرد.

از سوی دیگر کارین ژان پیر سخنگوی کاخ سفید از مخالفت آمریکا با حمله زمینی احتمالی اسراییل به منطقه رفح خبر داده است.

310310

خانواده های سربازانی که در غزه می جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خانواده های سربازانی که در غزه می جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خانواده های سربازانی که در غزه می جنگند خواستار حمله نکردن به رفح شدند"، کلیک کنید.