اگر این فاجعه در کشورهای دیگر اتفاق می افتاد…

حقوقدان و کارشناس امور بین الملل در توییتی به وحدت و همدلی مردم و مسیولاندر پی ضایعه شهادت رییس جمهور و هیات همراهشان در سانحه هوایی در تبریز اشاره کرده و نوشت:این ثبات را در این منطقه بی ثبات و جنگ زده قدر بدانیم.

به گزارش مجله برترین ها، حقوقدان و کارشناس امور بین الملل در این توییت نوشت:

اگر این فاجعه در خیلی از کشورهای دیگر اتفاق می افتاد، احتمالا آن کشور و مردمش آینده ای نامعلوم و تاریک در پیش می داشتند. در ایران نخبگان و جریان های رقیب سیاسی به همدلی نشستند، وحدت مردم تحکیم شد و انتقال قدرت از طریق «صندوق رای» صورت خواهد گرفت. 

بروز و نمایش این «وحدت ملی» – که یکی از ویژگی های ذاتی ایران در برابر بحران هاست – علت این پیام های تسلیتی است که از «ناتو» گرفته تا «مسکو» به سوی ایران گسیل می شود. 

این ثبات را در این منطقه بی ثبات و جنگ زده قدر بدانیم و در جهت تحکیم عامل اصلی آن – یعنی «همبستگی و وحدت ملی» – گام برداریم. این وحدت و همبستگی هرچه فراگیرتر، آینده ایران روشن تر خواهد شد!

 اگر این فاجعه در کشورهای دیگر اتفاق می افتاد...

اگر این فاجعه در کشورهای دیگر اتفاق می افتاد…

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اگر این فاجعه در کشورهای دیگر اتفاق می افتاد…" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اگر این فاجعه در کشورهای دیگر اتفاق می افتاد…"، کلیک کنید.