کشف کیف و کفش های قاچاق از یک برند معروف از انباری در غرب تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف کیف و کفش های قاچاق متعلق به یک برند معروف خارجی از انبار یک فروشگاه لباس در غرب تهران خبرداد.

به گزارش مجله برترین ها، سرهنگ مهدی افشاری در تشریح جزییات این خبر گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به کشف محل فروش کیف وکفش قاچاق در محدوده غرب تهران شدند. رسیدگی به این پرونده در پی انجام اقدامات اطلاعاتی در دستورکار قرار گرفت و در جریان آن مشخص شد مقادیری کفش و کیف خارجی قاچاق در فروشگاهی در غرب تهران دپو شده است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی انجام و مجوزهای لازم برای انجام عملیات دریافت شد، گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در محل این انبار حاضر شده و اقدام به بازرسی از آن کردند که در جریان آن مشاهده کردند که این انبار متعلق به یک فروشگاه کیف و کفش است و مقادیری کفش و کیف خارجی که فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی بود، در محل نگهداری می شود.

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به بازرسی انجام شده از محل این انبار گفت: ماموران در جریان بازرسی انجام شده 288 جفت کفش و 25 عدد کیف خارجی قاچاق از یکی از برندهای معروف خارجی را کشف و ضبط کردند. همچنین در این خصوص پرونده ای تشکیل شد و متهم به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

به گفته افشاری کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 45 میلیارد ریال برآورد و اعلام کردند.

پایان خبر مجله برترین ها

کشف کیف و کفش های قاچاق از یک برند معروف از انباری در غرب تهران

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف کیف و کفش های قاچاق از یک برند معروف از انباری در غرب تهران" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف کیف و کفش های قاچاق از یک برند معروف از انباری در غرب تهران"، کلیک کنید.