واریز مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها

واریز مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد که از این پس مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها واریز می شود.

علیرضا انجلاسی در گفت وگو با مجله برترین ها، در این باره اظهار کرد: مستمری امسال مددجویان سازمان بهزیستی نسبت به سال گذشته با افزایش 30 درصدی همراه بوده است.

وی ضمن تشریح سرانه های پرداختی مستمری، گفت: براین اساس خانوارهای یک نفره ماهیانه یک میلیون تومان، 2 نفره یک میلیون و 420 هزار تومان، 3 نفره 2 میلیون تومان، چهار نفره 2 میلیون و 550 هزار تومان و خانواده پنج نفره و بالاتر سه میلیون و 150 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درخصوص زمان واریز مستمری ها نیز توضیح داد: براساس جز 2 بند الف تبصره 8 قانون بودجه سال 1403 کل کشور مبنی بر پرداخت مستقیم به ذی نفع نهایی مقرر شده از فروردین ماه مستمری مددجویان تحت پوشش از طریق سازمان هدفمندی یارانه ها به صورت مستقیم به حساب مددجویان واریز شود این درحالیست که پیش از این و طی سنوات گذشته این اقدام توسط سازمان بهزیستی صورت می گرفت.

پایان خبر مجله برترین ها

واریز مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واریز مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واریز مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه ها"، کلیک کنید.