مقام یمنی: معادله در منطقه تغییر کرده است

مقام یمنی: معادله در منطقه تغییر کرده است

دبیر شورای عالی سیاسی یمن گفت: این مرحله ثابت کرده است که معادله در منطقه تغییر کرده است و این رژیم باید به حملات خود به غزه  پایان دهد و شکست را بپذیرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، مهدی المشاط، دبیر شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به حمله تلافی جویانه سپاه پاسداران به اسراییل اظهارداشت: ایران در پاسخ به حمله به کنسولگری این کشور در دمشق از حق دفاع از خود استفاده کرد.

وی افزود: صنعا از پاسخگویی به رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و غربی به هر وسیله و ابزاری و از سوی حکومت ها و ملت های عربی حمایت می کند.

دبیر شورای عالی سیاسی یمن ادامه داد: این مرحله ثابت کرده است که معادله در منطقه تغییر کرده است و این رژیم باید به حملات خود به غزه  پایان دهد و شکست را بپذیرد.

المشاط گفت: اگر رژیم صهیونیستی مرتکب حماقت بیشتری شود پاسخ ممکن است آغاز یک نبرد گسترده و فراگیر باشد.

مقام یمنی: معادله در منطقه تغییر کرده است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مقام یمنی: معادله در منطقه تغییر کرده است" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مقام یمنی: معادله در منطقه تغییر کرده است"، کلیک کنید.