مدیریت برق چاه های کشاورزی در مرکز دیسپیچینگ وزارت نیرو عادلانه باشد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی با تاکید بر لزوم نصب کنتور هوشمند چاه های کشاورزی گفت: در صورتی مدیریت برق چاه های کشاورزی در مرکز دیسپیچینگ وزارت نیرو عادلانه است که همه کشاورزان ملزم به نصب کنتور هوشمند برای چاه های آب خود شوند.

ذبیح الله اعظمی در گفت وگو با مجله برترین ها با اشاره به مدیریت برق حدود 280 هزار چاه آب کشاورزی در مرکز دیسپاچینگ وزارت نیرو، اظهار کرد: این نوع مدیریت اتفاق خوبی است اما به این شرط که این کار عادلانه باشد.

وی با تاکید بر لزوم نصب کنتور هوشمند چاه های کشاورزی گفت: در صورتی مدیریت برق چاه های کشاورزی در مرکز دیسپاچینگ وزارت نیرو عادلانه است که همه کشاورزان ملزم به نصب کنتور هوشمند برای چاه های آب خود شوند؛ این عادلانه نیست که مدیریت برق آنهایی که کنتور هوشمند دارند، بر عهده مرکز دیسپاچینگ باشد اما آنهایی که از چاه غیر مجاز یا سوخت های دیگر استفاده می کنند یا اینکه کنتور چاه های آب خود را هوشمند نکردند، از این موضوع مستثنی شوند.

 به گزارش مجله برترین ها، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه 1403، در مصوبه ای تکالیفی را برای وزارتخانه های جهاد کشاورزی و نیرو جهت کنتورگذاری هوشمند چاه های کشاورزی تعیین کردند.

پایان خبر مجله برترین ها

مدیریت برق چاه های کشاورزی در مرکز دیسپیچینگ وزارت نیرو عادلانه باشد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدیریت برق چاه های کشاورزی در مرکز دیسپیچینگ وزارت نیرو عادلانه باشد" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدیریت برق چاه های کشاورزی در مرکز دیسپیچینگ وزارت نیرو عادلانه باشد"، کلیک کنید.