مجوز 337 پرواز فوق العاده برای سفرهای عید فطر

مجوز 337 پرواز فوق العاده برای سفرهای عید فطر

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از مجوز 3607 پرواز برنامه ای و 337 پرواز فوق العاده برای بازه 21 تا 25 فروردین خبر داد و گفت: از مجموع 3944 مجوز صادرشده 31 درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده است.

به گزارش مجله برترین ها، جعفر یازرلو در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به پیش بینی های سازمان هواپیمایی کشوری از حجم بالای تقاضای سفرهای هوایی در ایام عید سعید فطر (بازه ی زمانی سه شنبه 21  تا شنبه 25 فروردین) و به منظور راحتی مسافران علاوه بر تعداد 3607 مجوز پرواز برنامه ای صادرشده در این بازه برای شرکت های هواپیمایی، تعداد 337 مجوز پروازهای فوق العاده نیز به این تعداد پروازها افزوده شد.

وی اظهار کرد: بدین ترتیب مجموعا 3944 مجوز اعم از برنامه ای و فوق العاده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای مسیرهای داخلی صادر شده است. از مجموع 3944 مجوز صادرشده 31 درصد مربوط به مسیر مشهد مقدس بوده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با توجه به افزایش تقاضای سفر هوایی در مسیر مشهد مقدس و حضور مسافرانی که در ایام تعطیلات عید سعید فطر در این شهر حضور دارند، گفت: برای پاسخ دهی به این تقاضا در روز جمعه 24 فروردین ماه سازمان هواپیمایی کشوری برای چهار شرکت هواپیمایی مجوزهای فوق العاده ای صادر کرد تا با چهار فروند هواپیما (یک فروند پهن پیکر و سه هواپیمای بدنه متوسط ) مسافران این مسیر جابه جا شوند.

پایان خبر مجله برترین ها

مجوز 337 پرواز فوق العاده برای سفرهای عید فطر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مجوز 337 پرواز فوق العاده برای سفرهای عید فطر" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مجوز 337 پرواز فوق العاده برای سفرهای عید فطر"، کلیک کنید.