توسعه سامانه ردیابی و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور

توسعه سامانه ردیابی و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور

رییس سازمان غذا و دارو از توسعه سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فراورده های سلامت محور خبر داد.

به گزارش مجله برترین ها، دکتر سید حیدر محمدی اظهار کرد: در سال 1403 برای تسهیل و تسریع در قیمت گذاری سامانه ای محصولات سلامت محور تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: یکی از اقدامات ما برای حمایت از تولید در سال جدید افزایش سرعت صدور مجوزها در همه حوزه ها از جمله دارو، ملزومات مصرفی، تجهیزات پزشکی و غذا است و یکی از برنامه های اساسی ما در سال 1403 تسهیل فرایندها و طبیعتاً تسهیل تولید و کمک به تولیدکنندگان است که باعث رشد و ارتقای صنایع حوزه سلامت خواهد شد.

معاون وزیر بهداشت از توسعه سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فراورده های سلامت محور خبر داد و گفت: بسیاری از داشبوردهای مدیریتی در سال گذشته توسعه یافت و در سال جاری تکمیل می شود؛ چرا که در زمان حاضر که عصر نظارت هوشمند تلقی می شود نظارت های ما نیز باید از طریق سامانه های هوشمند انجام شود و اطلاعاتش در اختیار تمام ذینفعان قرار گیرد.

پایان خبر مجله برترین ها

توسعه سامانه ردیابی و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "توسعه سامانه ردیابی و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "توسعه سامانه ردیابی و کنترل اصالت فرآورده های سلامت محور"، کلیک کنید.