پیشکسوت تیاتر بوشهر درگذشت – مجله برترین ها

پیشکسوت تیاتر بوشهر درگذشت

مجله برترین ها/بوشهر استاد «حسین دهقانی»، هنرمند پیشکسوت تیاتر، سینما، تلویزیون، نویسنده و پژوهشگر بوشهری دارفانی را وداع گفت.

استاد حسین دهقانی، متولد 1327 در بندر بوشهر از جمله چهره هایی بود که در طول عمر با برکت خویش، تاثیر فراوانی در حوزه های مختلف هنر و فرهنگ داشته است.
بنیانگذار تیاتر کارگاهی در حوزه هنری، مسیول واحد نمایش و معاون حوزه هنری در سال 1375و تربیت ده ها هنرمند در عرصه نمایش… از سوابق ارزنده وی است.
دهقانی با بیش از 50 سال فعالیت موثر هنری و نویسندگی در جایگاه کارگردان، داور، منتقد و همچنین آموزش هنرجویان تیاتر، تاثیر به سزایی در رشد و ارتقای فرهنگ و هنر بوشهر داشته است.

پایان خبر مجله برترین ها

پیشکسوت تیاتر بوشهر درگذشت – مجله برترین ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیشکسوت تیاتر بوشهر درگذشت – مجله برترین ها" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیشکسوت تیاتر بوشهر درگذشت – مجله برترین ها"، کلیک کنید.