پایان ماجراجویی وفایی در اسنوکر آزاد جهانی – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

پایان ماجراجویی وفایی در اسنوکر آزاد جهانی - خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مجله برترین ها و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد؛ مسابقات اسنوکر آزاد جهانی 2024 به میزبانی کشور چین در ماه مارس (اسفند و فروردین) برگزار می گردد. حسین وفایی نماینده اسنوکر کشورمان عصر امروز جمعه سوم فروردین ماه از ساعت 15 به مصاف دینگ جونهوی حریف سرشناس چینی رفت و با نتیجه 5 بر صفر در مقابل حریف خود شکست خورد و از رسیدن به نیمه نهایی بازماند.

وفایی روز گذشته در دیداری جذاب و نفس گیر در مقابل رونی اُ سالیوان به برتری 5 بر 4 دست پیدا کرد و سر تیتر اخبار ورزشی ایران و جهان قرار گرفته بود.

پیش از برتری در مقابل سالیوان نیز گرام دات از اسکاتلند را 5 بر یک از پیش روی بر داشت. در مرحله سوم نیز میلکینز را 5 بر 2 از پیش روی برداشت و به جمع شانزده نفر برتر مسابقات راه پیدا کرد.

همچنین وفایی با امتیازاتی که در این مسابقات به دست آورد مجدداً رنکینگ خود را بهبود بخشید و به جمع 16 نفر برتر اسنوکر جهان بازگشت.

پایان ماجراجویی وفایی در اسنوکر آزاد جهانی – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پایان ماجراجویی وفایی در اسنوکر آزاد جهانی – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پایان ماجراجویی وفایی در اسنوکر آزاد جهانی – خبرگزاری مجله برترین ها | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.