نحوه خدمات رسانی مترو در ایام نوروز

نحوه خدمات رسانی مترو در ایام نوروز

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، برنامه زمانبندی حرکت قطار ها در خطوط هفت گانه مترو تهران در ایام نوروز را تشریح کرد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، هادی زند با اشاره به اینکه در روز های تعطیل رسمی ساعت شروع به کار در تمام خطوط 6 صبح و در روز های غیر تعطیل نوروز 5:30 صبح است، گفت: سر فاصله حرکت قطار ها در روز های تعطیل رسمی در خطوط درون شهری هر 15 دقیقه و سر فاصله در خط 5 هر 30 دقیقه است.

وی تصریح کرد: سر فاصله حرکت قطار در روز های غیرتعطیل نوروز در خطوط 1 تا 4 هر 10 دقیقه است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه در خط 5 در ایام غیرتعطیل نوروز هر 20 دقیقه یک قطار اعزام می شود، گفت: در این ایام سر فاصله در خطوط 6 و 7 هر 15 دقیقه است.

نحوه خدمات رسانی مترو در ایام نوروز

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نحوه خدمات رسانی مترو در ایام نوروز" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نحوه خدمات رسانی مترو در ایام نوروز"، کلیک کنید.