دستگیری مرد امریکایی به جرم شکار 3600 عقاب

دستگیری مرد امریکایی به جرم شکار 3600 عقاب

یک مرد آمریکایی که به کشتن هزاران پرنده تحت حفاظت متهم است، به جرم شکار و قاچاق عقاب سرسفید و عقاب طلایی اقرار کرده است.

به گزارش مجله برترین ها به نقل از بی بی سی، تراویس جان برانسون، 48 ساله، این پرندگان را طی چندین سال شکار کرد و اجزای بدن آنها از جمله پرهای آنها را در بازار سیاه فروخت.

او در پیامک هایی که برای یک خریدار فرستاد، با افتخار گفت که «مرتکب جرم» و «کشتار» شده است.

حکم مجازات او روز 31 ژوییه در یک دادگاه فدرال صادر خواهد شد که می تواند حداکثر پنج سال زندان و پرداخت حدودا 250 هزار دلار جریمه باشد.

برانسون در برابر اتهام توطیه، قاچاق غیرقانونی عقاب های سرسفید و طلایی، و زیر پا گذاشتن قانونی که قاچاق حیات وحش را ممنوع می کند اقرار به جرم خودکرد.

برانسون از 2015 تا 2021 از خانه اش در ایالت واشنگتن برای شکار غیرقانونی به غرب مونتانا می رفت و با کمک همدست خود حدود 3600 پرنده را در منطقه اختصاصی بومیان آمریکا و سایر نقاط شکار کرد.

برانسون در روز 13 مارس 2021 هنگام ایست بازرسی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بازداشت شد و در زمان بازداشت نیز چنگال و پر یک عقاب طلایی را در خودرو داشت.

این پرنده در اواسط قرن بیستم به دلیل شکار، نابودی زیستگاه و استفاده از حشره کش «د د ت» در بسیاری نقاط آمریکا در معرض خطر بود.

به گفته سازمان خدمات ماهی و حیات وحش آمریکا، در سال 1963 فقط 417 جفت عقاب سرسفید شناسایی شده بود.

تلاش های حفاظتی به احیای گسترده جمعیت این پرنده منجر شد، به طوری که دیگر در لیست در گونه در معرض خطر نیست.

پایان خبر مجله برترین ها

دستگیری مرد امریکایی به جرم شکار 3600 عقاب

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگیری مرد امریکایی به جرم شکار 3600 عقاب" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگیری مرد امریکایی به جرم شکار 3600 عقاب"، کلیک کنید.