درسال جدید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنیم/ توقیف موقت گواهینامه بیش از 8000 راننده متخلف

درسال جدید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنیم/ توقیف موقت گواهینامه بیش از 8000 راننده متخلف

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست که با شروع سال جدید، با دقت بیشتری رانندگی کرده و به مقررات بیش از گذشته احترام بگذارند.

سرهنگ فیروز کشیر در گفت وگو با مجله برترین ها، گفت: امروز سال 1403 آغاز شد و زمان مناسبی به نظر می رسد تا معدود رانندگانی که مرتکب تخلفات متعدد رانندگی شده و جان خود و دیگران را به خطر انداخته بودند، در شیوه رانندگی خود تجدید نظر کنند.

وی با اشاره به پیش بینی نمره منفی برای رانندگان متخلف گفت: در شهر تهران حدود شش هزار و 958 راننده به دلیل اخذ 30 نمره منفی به مدت سه ماه از رانندگی منع شدند، برای این افراد پیامک نیز ارسال شده است. 

کشیر افزود: همچنین یکهزار و 260  راننده نیز با تکرار این تخلفات و اخذ 25 نمره منفی، مشمول بند 2 ماده 7 شده اند که آنان شش ماه از رانندگی محروم  شده اند.

معاون اجتماعی پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: همچنین 451 فقره گواهینامه نیز در تهران باطل شد که این افراد پس از یک سال باید مجددا برای دریافت گواهینامه از  مرحله اول و ثبت نام در کلاس های آموزشیی اقدام کنند.

در همین زمینه بخوانید:

مجازات نمره منفی گواهینامه چیست و چگونه پاک می شود؟

وی در پایان گفت: بهتر است از همین سال جدید همه کاربران ترافیک به خود قول بدهند که بیشتر از گذشته قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت خواهند کرد. البته پلیس نیز با تخلفات رانندگی و به خصوص تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد کرد و اجازه نمی دهد که افرادی اندک ایمنی و سلامت دیگر کاربران ترافیکی را به خطر بیاندازند.

پایان خبر مجله برترین ها

درسال جدید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنیم/ توقیف موقت گواهینامه بیش از 8000 راننده متخلف

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درسال جدید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنیم/ توقیف موقت گواهینامه بیش از 8000 راننده متخلف" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درسال جدید قوانین رانندگی را بیشتر رعایت کنیم/ توقیف موقت گواهینامه بیش از 8000 راننده متخلف"، کلیک کنید.