اقتصاد به سبک خمس – مجله برترین ها

مجله برترین ها/آذربایجان شرقی برد یک بر صفر، پر تکرار ترین نتیجه به دست آمده تیم تحت فرمان پاکو خمس است.

تراکتور در سال 1402 مجموعاً در لیگ برتر و پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، 28 بازی انجام داده که حاصل آن 17 برد، 3 مساوی و 8 باخت بوده است؛ همچنین 44 گل زده و 41 گل خورده در کارنامه تی تی ها نمایان است.

قرمزپوشان که در فصل جاری با شکست از شارجه امارات فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند؛ بعد از 20 هفته با عملکرد 12 برد، 2 مساوی، 6 باخت و کسب 38 امتیاز در رتبه سوم جدول لیگ برتر حضور دارند.

اما نکته جالب آن که، برد یک بر صفر به پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت پاکو خمس تبدیل شده است.

به گزارش مجله برترین ها، تبریزی ها با رهبری مرد اسپانیایی تاکنون در 10 بازی با یک گل حریفانشان را شکست داده اند که 6 برد به فصل گذشته و 4 پیروزی به فصل جاری مربوط می شود.

به عبارتی پیروزی یک بر صفر پرتکرارترین نتیجه تراکتورِ تحت هدایت خمس بوده و بعید است پیروزی های اقتصادی این تیم در سال 1403 ادامه پیدا نکند.

پایان خبر مجله برترین ها

اقتصاد به سبک خمس – مجله برترین ها

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اقتصاد به سبک خمس – مجله برترین ها" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اقتصاد به سبک خمس – مجله برترین ها"، کلیک کنید.