اسموتریچ: رای ممتنع آمریکابه قطعنامه آتش بس در غزه به نفع حماس است

اسموتریچ: رای ممتنع آمریکابه قطعنامه آتش بس در غزه به نفع حماس است

به گزارش مجله برترین ها وزیر دارایی رژیم صهیونیستی در واکنش به تصویب قطعنامه در شورای امنیت برای آتش بس در نوار غزه گفت: استفاده نکردن آمریکا از حق وتوی خود ضد قطعنامه آتش بس در نوار غزه، به نفع حماس است و به تلاش ها برای بازگرداندن گروگان ها آسیب می زند.

«بزالل اسموتریچ» افزود: تا زمانی که حماس به طور کامل از بین نرود و افراد ربوده شده بازگردانده نشوند، جنگ را متوقف نخواهیم کرد و مقامات اسراییل باید از اختلافات دست بردارند.

«ایتمار بن گویر» وزیر امنیت ملی داخلی رژیم صهیونیستی نیز گفت: قطعنامه شورای امنیت برای آتش بس در نوار غزه ثابت کرد که سازمان ملل متحد و دبیرکل آن یهودستیز هستند و این قطعنامه حماس را برای ادامه کارهای خود تشویق می کند.

به گزارش مجله برترین ها به نقل از الجزیره، بن گویر در ادامه واکنش هیستریک خود به تصویب قطعنامه آتش بس در نوار غزه افزود: استفاده نکردن بایدن از حق وتو ضد قطعنامه آتش بس ثابت کرد که پیروزی اسراییل بر ملاحظات سیاسی او اولویت ندارد.

وی مدعی شد: ما باید با تمام توان و به هر قیمتی به مبارزه برای شکست حماس پس از قطعنامه ش.رای امنیت ادامه دهیم.

وزیران امور خارجه و جنگ رژیم صهیونیستی هم از تصویب قطعنامه در شورای امنیت برای آتش بس در نوار غزه و رای ممتنع آمریکا به این قطعنامه ابراز خشم و ناخشنودی کرده اند.

310310

اسموتریچ: رای ممتنع آمریکابه قطعنامه آتش بس در غزه به نفع حماس است

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اسموتریچ: رای ممتنع آمریکابه قطعنامه آتش بس در غزه به نفع حماس است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اسموتریچ: رای ممتنع آمریکابه قطعنامه آتش بس در غزه به نفع حماس است"، کلیک کنید.