آمریکا یک شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد

آمریکا یک شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد

وزارت خزانه داری آمریکا یک مقام سابق اسراییلی و شرکت جاسوسی او به نام «اینتلسکا» را تحریم کرد.

به گزارش گروه سیاست و جهان خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، وزارت خزانه داری آمریکا روز سه شنبه به وقت محلی اعلام کرد که دو فرد و پنج نهاد مرتبط با کنسرسیوم اینتلکسا را به دلیل نقش آنها در توسعه، اقدام و توزیع فناوری جاسوس افزار تجاری برای هدف قرار دادن آمریکایی ها، از جمله مقامات دولتی، روزنامه نگاران و کارشناسان سیاسی را تحریم کرده است.

وزارت خزانه داری یکی از این افراد را به نام «تل دیلیان» افسر اطلاعات بازنشسته رژیم اسراییل، که اینتلکسا را تاسیس کرده و مالک آن است، معرفی کرد.

تل دیلیان این شرکت را در اسراییل راه اندازی کرد اما بعداً به خارج نقل مکان کرد و در قبرس و یونان فعالیت خود را ادامه داد.

به گفته تحلیلگران، اینتلکسا علاوه بر فعالیت به عنوان یک شرکت، تحت یک مدل کنسرسیومی با سایر شرکت های جاسوس افزاری همکاری می کند و در این زمینه سرمایه گذاری کرده است.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه خود اعلام کرد: هنگامی که یک دستگاه به نرم افزار جاسوسی آلوده می شود، می توان از جاسوس افزار برای انواع مختلفی از اقدامات سرقت اطلاعات و نظارت از جمله استخراج غیرمجاز داده ها، ردیابی موقعیت جغرافیایی و دسترسی به انواع برنامه ها و اطلاعات شخصی استفاده کرد.

آمریکا یک شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آمریکا یک شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آمریکا یک شرکت جاسوسی رژیم صهیونیستی را تحریم کرد"، کلیک کنید.