نشست «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان»

پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می کند؛

نشست «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان»

نشست دوم از سلسله نشست های «مدیریت بدن و خودآرایی در جامعه معاصر ایران» با موضوع «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان» دوشنبه 30 بهمن برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، کارگروه ساماندهی مد و لباس با همکاری پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، نشست دوم از سلسله نشست های «مدیریت بدن و خودآرایی در جامعه معاصر ایران» را با موضوع «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان» برگزار می کند.

ابراهیم اخلاصی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی و معصومه تقی زادگان، عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی در این نشست سخنرانی خواهند کرد و دبیری علمی آن هم بر عهده مهدی تکلو، پژوهشگر مطالعات جنسیت و جامعه خواهد بود.

این نشست دوشنبه 30 بهمن 1402؛ ساعت 15 تا 17 برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند از طریق پیوند skyroom.online/ch/ricac/research به طور برخط جلسه را دنبال کنند.

نشست «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان»

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان»" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست «مدیریت ظاهر و هویت یابی زنان»"، کلیک کنید.