معرفی متهمان دادگاه منافقین/ یاسر جهان نژادی؛ متهم ردیف چهل وچهارم

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ یاسر جهان نژادی؛ متهم ردیف چهل وچهارم

یاسر جهان نژادی متهم ردیف چهل وچهارم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است.

به گزارش مجله برترین ها، یاسر جهان نژادی متهم ردیف چهل و چهارم پرونده است. او  قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، با منافقین آشنا و جذب گروهک شده و پس از انقلاب، با فعالیت در تشکیلات نفاق، نهایتاً در سال 1364 به همراه همسرش از کشور خارج و به مقر منافقین در عراق ملحق می شود.

از جمله فعالیت ها و مسیولیت های او عبارت است از مسیول تشکیلات نفاق در استان لرستان در دهه ی 60،  هادی تیم های ترور منافقین،  شرکت در عملیات های تروریستی- نظامی فروغ جاویدان، چلچراغ، آفتاب و مروارید، معاون مسیول تیم 200 شاخه ی نظامی گروهک تروریستی منافقین و معاون هییت اجرایی تشکیلات. 

او  در حال حاضر مستقر در کشور آلبانی بوده و هدایت مرتبطین گروهک در شبکه های اجتماعی را برعهده دارد.

ضمناً نامبرده تحت تعقیب اینترپل بوده و دارای اعلان قرمز به شماره A-522/6-2002 است.

پایان خبر مجله برترین ها 

معرفی متهمان دادگاه منافقین/ یاسر جهان نژادی؛ متهم ردیف چهل وچهارم

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معرفی متهمان دادگاه منافقین/ یاسر جهان نژادی؛ متهم ردیف چهل وچهارم" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معرفی متهمان دادگاه منافقین/ یاسر جهان نژادی؛ متهم ردیف چهل وچهارم"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه