مدال طلای یخ نوردی جهان بر سینه صفدریان/ بهشتی راد به مدال برنز رسید

مدال طلای یخ نوردی جهان بر سینه صفدریان بهشتی راد به مدال برنز رسید

در جریان مسابقات یخ نوردی قهرمانی جهان که در «ادمونتون» کانادا برگزار شد، «محمدرضا صفدریان» موفق به کسب مدال طلای جهان و «محسن بهشتی راد» به مدال برنز دست یافت.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، مسابقات یخ نوردی قهرمانی جهان در سال 2024، به میزبانی «ادمونتون» کانادا و با حضور برترین های یخ نوردی از کشور های مختلف جهان برگزار شد که از ایران نیز دو یخ نورد عنوان دار جهان، به نام های «محمدرضا صفدریان» و «محسن بهشتی راد» حضور یافتند.

در جریان این رقابت ها و در ماده «سرعت»؛ این دو یخ نورد خوب کشورمان تا مرحله نیمه نهایی حریفان خود را از پیش روی برداشتند تا اینکه در این مرحله دو یخ نورد ایرانی رو در روی هم قرار گرفتند و در نهایت «صفدریان» پیروز این مسابقه و راهی فینال شد.

در مسابقه نهایی نیز «محمدرضا صفدریان» بر حریف مغولستانی خود غلبه کرد و به مدال طلای قهرمانی جهان دست یافت و «محسن بهشتی راد» نیز با پیروزی در مسابقه رده بندی به مدال برنز رسید.

این مسابقات در ماده «لید» (سرطناب) نیز از دوشنبه 30 بهمن آغاز خواهد شد.

مدال طلای یخ نوردی جهان بر سینه صفدریان/ بهشتی راد به مدال برنز رسید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدال طلای یخ نوردی جهان بر سینه صفدریان/ بهشتی راد به مدال برنز رسید" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدال طلای یخ نوردی جهان بر سینه صفدریان/ بهشتی راد به مدال برنز رسید"، کلیک کنید.