رقابت داوطلبان آزمون EPT در 12 واحد دانشگاهی

رقابت داوطلبان آزمون EPT در 12 واحد دانشگاهی

آزمون EPT امروز در 12 واحد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری مجله برترین ها، همزمان با سراسر کشور آزمون EPT در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و 12 واحد دانشگاهی دیگر در کشور برگزار شد.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان این موضوع به خبرنگار مجله برترین ها گفت: آزمون EPT صبح امروز علاوه بر رشت همزمان در شهر های تهران، تبریز، مشهد، اهواز، اصفهان، شیراز، کرمانشاه، کرمان، کرج، ساری، یزد و زنجان و جمعاً 13 حوزه برگزار شد.

پایان رقابت 141 داوطلب آزمون EPT در 12 واحد دانشگاهی

بتول مهرگان افزود: آزمون زبان انگلیسی (EPT) با حضور 141 شرکت کننده به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد که از این مجموع، تعداد 59 شرکت کننده زن و تعداد 82 شرکت کننده هم مرد بودند.

وی تبیین کرد: داوطلبان می توانند پس از اعلام نتایج با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی English.iau.ac.ir/ept از نتیجه این آزمون آگاهی پیدا کنند.

رقابت داوطلبان آزمون EPT در 12 واحد دانشگاهی

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رقابت داوطلبان آزمون EPT در 12 واحد دانشگاهی" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رقابت داوطلبان آزمون EPT در 12 واحد دانشگاهی"، کلیک کنید.