جزییات جدید از افزایش 220 هزار تومانی یارانه این 7دهک

جزییات جدید از افزایش 220 هزار تومانی یارانه این 7دهک

به گزارش مجله برترین ها،؛ طرح کالابرگ الکترونیکی که حدود 6 ماه از اجرای آن در کشور می گذرد و در گذشته به شکل پایلوت اجرا شده بود، وارد مرحله جدیدی شده که استقبال از آن را با افزایش مواجه کرده است.

ایرنا در خبری نوشت :مرحله جدید و بزرگ طرح ملی کالابرگ الکترونیکی آن را به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی طرح «فجرانه» نامیده اند، در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار یارانه بگیر با اولویت خانوار دهک های پایین جامعه از 17 بهمن ماه آغاز و تا 17 اردیبهشت ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

پرداخت 220 هزار تومان اعتبار یارانه برای دهک های یک تا هفت

در این طرح افراد مشمول یارانه دهک های یک تا هفت درآمدی با خرید 11 قلم کالایی که در سبد کالایی تعریف شده است، می توانند تا سقف 220 هزار تومان اعتبار یارانه دریافت کنند.

دریافت این یارانه تشویقی که به صورت اعتبار در حساب افراد شارژ می شود، هیچ پیش شرطی ندارد. کافی است فرد از اقلام سبد کالایی (به ازای هر فرد 3 لیتر شیر کم چرب، پنیر 400 گرمی، ماست کم چرب دبه 2.5 کیلویی، تخم مرغ یک کیلوگرمی، گوشت مرغ یک کیلوگرمی، روغن مایع یک بسته 810 گرمی، ماکارونی یک بسته 700 گرمی، برنج 2 کیلو، قند و شکر یک کیلوگرم، گوشت نیم کیلوگرم) که تعریف شده، خرید کند و مابه التفاوت قیمت روز آن با قیمتی که مربوط به سال 1401 است به صورت اعتبار مضاعف 220 هزار تومانی است را دریافت خواهد کرد.

این سبد مشمول تمام اقلام ضروری می شود

این سبد که تمام اقلام ضروری را دارد به قیمت 743 هزار و 750 تومان در دسترس است و افراد می توانند آن را به قیمت حدود 520 هزار تومان خریداری کنند.

متقاضیان استفاده از کالابرگ الکترونیکی می توانند با مراجعه به فروشگاه های طرف قرارداد شبکه ملّی اعتبار(210 هزار فروشگاه خُرد و فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش، جانبو، هفت، دیلی مارکت، گندم، هایپرفامیلی، وال مارکت، محسن، مینومارت، ترقی و فروشگاه های اینترنتی اسنپ مارکت و مجله برترین ها) نسبت به خرید اقلام اساسی اقدام کنند.

217

جزییات جدید از افزایش 220 هزار تومانی یارانه این 7دهک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جزییات جدید از افزایش 220 هزار تومانی یارانه این 7دهک" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جزییات جدید از افزایش 220 هزار تومانی یارانه این 7دهک"، کلیک کنید.